Retur- og refusionspolitik
Restitutioner
Vores politik gælder i 30 dage efter, at du har modtaget produktet. Hvis der er gået 30 dage, siden du modtog dit produkt, kan vi desværre ikke tilbyde dig en tilbagebetaling eller ombytning.
For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i originalemballagen.
For at gennemføre returneringen skal vi bruge en kvittering eller et bevis for købet.
Du må ikke returnere købet til producenten.
I visse situationer vil der kun blive givet en delvis tilbagebetaling (hvis nogen).
- Alle varer, der ikke er i original stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, som vi ikke har indflydelse på.
- Alle varer, der returneres mere end 30 dage efter levering.
Kontakt os venligst på kundeservice@happyflops.dk for at starte tilbagebetalingsprocessen.
Refusioner (hvis relevant)
Når returneringen er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget den returnerede vare. Vi giver dig også besked, hvis din refusion er blevet accepteret eller afvist.
Hvis det accepteres, vil din refusion blive behandlet, og der vil automatisk blive foretaget en kreditering på dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for nogle dage.
Forsinkede eller mistede tilbagebetalinger (hvis nogen)
Hvis du endnu ikke har modtaget en tilbagebetaling, skal du først tjekke din bankkonto.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før tilbagebetalingen officielt frigives.
Kontakt din bank. Det tager ofte noget tid, før tilbagebetalingen frigives.
Hvis du har gjort alt dette, men stadig ikke har modtaget tilbagebetalingen, skal du kontakte os på kundservice@happyflops.se.
Erstatningsprodukt (hvis relevant)
Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at erstatte den med den samme vare, skal du sende en e-mail til kundeservice@happyflops.dk.
Levering
Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostningerne kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, fratrækkes returforsendelsesomkostningerne fra refusionen.
Leveringstiden for dit ombyttede produkt kan variere afhængigt af, hvor du bor.
Hvis du sender en vare til en pris på over 750 DKK, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi vil modtage din returnerede vare.
Unødvendig
Pakker Pakker, der er leveret til en forhandler, men som ikke er afhentet, vil blive opkrævet som uopgjorte pakker. Kun delvise tilbagebetalinger gælder for ordrer med uopkrævede pakker.